V současné době vzhledem k celorepublikovým krizovým opatřením prosíme zákazníky, aby při objednávkách volili platbu kartou nebo nejlépe převodem na BÚ. Doručování prostřednictvím PPL stále funguje jen může být určitým způsobem omezeno dle lokalit a nařízení vlády. Taktéž výdejní místa větších zásilkoven i Parcelshopů zůstávají otevřená. Po vašem výběru se i my přesvědčíme o jejich provozu popř nabídneme vhodnou náhradu.

 

Možnosti doručení:


Česká pošta - Balík do ruky - doručení do následujícího dne od odeslání - 195,-Kč.

Kurýr PPL nebo DPD - Doručení do následujícího dne od odeslání – 145,-Kč

Zásilkovna - při vyzvednutí na kterémkoliv z 515 výdejních míst  v ČR i SR-  95,-Kč

Dobírka - volitelná možnost , poplatek – 35,-Kč

Platba předem, převodem na BÚ č. - 2800063295/2010 FIO – bez navýšení k poštovnému

Smluvní poštovné - pro atypické výrobky. Nejlevnějšího poštovného docílíte převodem předem.

Pro zákazníky ze Slovenské republiky - kurýr GLS - 175,-Kč (6,92€). V případě dobírky příplatek 30,-Kč

Ceny poštovného nemá naše firma Eben rozpuštěné do ceny výrobku. Jelikož se poštovné za balíky stále zvyšuje (mýtné, pohonné hmoty, DPH atd.) jsme nuceni i my reagovat na tyto změny. Proto cena odpovídá platným cenám našich přepravců + balné, které se vám snažíme naúčtovat co nejpřijatelnější. (Poté nás čeká také cesta na poštu a mnohdy řada na odbavení).

Důležité INFO
Prosíme zákazníky pokud bude zásilka očividně silně poškozena nebo krabice proražena, aby využili svého práva a rozbalili balík přímo za přítomnosti doručovatele nebo vedoucí pošty. Zboží tak můžou prohlédnout aniž by jej museli při evidentním poškození vlivem přepravy balit. Při poškození výrobku podepíšete protokol o nepřevzetí zásilky z důvodu poškození a ta jej na své náklady zašle zpět k nám. Někteří zákazníci už z důvodu poškození obalu vrátí výrobek zpět i když je naprosto v pořádku - to je chybný postup. Za přítomnosti pracovníka pošty či dopravce si výrobek důkladně prohlédněte a až v případě poškození výrobku, dopravce sepíše vratný list z důvodu poškození.

 


Expedice

Pokud Vás nebudeme kontaktovat dalším e-mailem znamená to, že je objednané zboží skladem a objednávka bude vyřízena a odeslána během 3-5 dnů, popřípadě tak jak jste si přáli a uvedli do poznámek k objednávce. V případě dotazů volejte: 777940740 nebo pište Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Standardní doba expedice je většinou nejpozději do 7 pracovních dnů. Většinou je zboží zasíláno do 3 dnů od obdržení objednávky nebo i dříve. Pokud chcete zboží odeslat co nejdříve dejte nám prosím vědět do jakého termínu má být balík doručen. Pokud by byl termín dodání ohrožen budeme Vás kontaktovat na Váš email nebo telefonicky. Nejspolehlivější doručení je kurýrem PPL.

Rádi vám vše zodpovíme od 7hod do 18h. Můžete zaslat také SMS a my vám zavoláme zpět

Potvrzení objednávky je odesláno na Vámi uvedenou emailovou adresu.

Kupující je povinen důkladně si prohlédnout objednané zboží ihned při příjmu od dopravce obzvláště pokud balík jeví známky hrubého zacházení - roztrhnuté stěny balíku, průrazy atd. To znamená, dodané zboží rozbalit za přítomnosti řidiče či vedoucí pošty a v případě mechanického poškození výrobku, písemně zaznamenat tento stav do přepravního listu, popř. zboží odmítnout. Pokud je zboží poškozeno vinou dopravce či pošty ta jej na své náklady odešle zpět na naši adresu kde poškozený výrobek vyměníme a zašleme vám zpět. Pokud se stane, že naleznete na výrobku vadu či jiný problém nebojte se a zavolejte pro bližší konzultaci.